kaderkazanci Bende 37+2 karnım çok yüksek.kaburgamin altinda duruyor bebiş sanki hiç doğmayacakmış gibi geliyor bana. Ağrım kasılmam yok suanlık bakalım 🤦♀️
Brcsnn Nrslbkc sadece sancı var agri var geciyo 10 dk yeniden basliyo ben dogudayim vanda esim asker goreve gitti telaslandirmak istemiyorum sabah gelecek bakalim ne kadar dayana bilecegim agirlasirsam hemen cagiririm zaten
Nrslbkc @Brcsnn Allah yardımcın olsun canım ama en fazla 5 dk da bir olana kadar bekle ondan sonra doğum hızlıca gerçekleşiyo. Bebeğide sıkıntıya sokma Allah korusun
Sahika3 Ceren92 37+5 teyiz biz de. Valla bu saydıklarının tümü var, hareket etmek yürümek oldukça zorlaştı benim için. Ve uykusuzluk🤣 bebişler çok bekletmese bari. 38 doğmak için iyi bir hafta sanki😜
Zehranur58 Ceren92 bende 31+5 haftalığım bebek sanki bir yerde toplanıyor orası semsert oluyor bir dakika faln geçince geri eski haline geliyor karnım patlayacak gibi
Ceren92 Nrslbkc bende 37 yim nst dun 70e kadar cikti ama duzensiz iste ya dayanmak cok zor yoruldum 38de dogurmak istiyorum hayirli zaman da
Ceren92 Zehranur58 benim 2 saat 3 saat hep sert toplanik dr gaz olabilir diyor da bole gaz mi olur anlamadim
Zehranur58 Ceren92 ben gittiğimde nst falan taktı sancı çıkmadı ama gaz var faln demedi bebek döner sürekli hareket halinde ondan olur dedi
Brcsnn Nrslbkc saat 9 da gidecegim esim gelecek ara ara oldugu icin bekledim yinede bakalim doktorum ne diyecek buyuk ihtimalle yatis yapar yeniden
Aslannn Ceren92 37+4he psi var valla fazla fazla hemde..hii bide iki günden bu yana aşırı iştahsızlık var..sizde yeme durumu nasıl
Nzziss Asliiiiiiii bana bir gün sonra gelsen de soru olmaz ama bana hatırlat ne zaman bittiğini demişti. Siz bi hastaneye sorun
Nrslbkc @Aslannn keşke birazda benim iştahım kesilse gün aşırı sütlaç yapıyorum deli gibi yiyorum🙈 6 günüm kaldı doğuma patlamazsam iyi
Nrslbkc @Brcsnn tmm canım ama 37. Haftaya gelmişsin doğsa bile bi problem olmaz inşallah içini ferah tut. Bellide kavuşmanıza çok az kaldı. Çok heycanlı🤗
Brcsnn Nrslbkc gittim doktora iste sancim cikti ama acilma yok eve gonderdi yatis yapmayalim hastanede zaten karantina altina vandayim ben eger 5 dk bir sık sancin olursa gel dedi evde bekliyoruz yine 😖😖 memleketime gitmedigime pisman oldum