Nrslbkc ama benim nst sancim 34 haftalikken bile duzenliydi o yuzden ciger gelistirici yaptilar erken dogum riski icin 3 gun hastanede yattim suan yine gitsem sancim duzenli cikar doktora kalsa hastanede yatiracakti ama surekli altan bakmalari daha kotu o yuzden eve geldim simdi bana ne yaparlar bilmiyorum suni sanci mi verir yoksa yine yatirir mi cok zormus gercekten