Nurmur Asliiiiiiii ozel hastanemi cnm, telefon uzerindende yapabilirler. Ben 34. Haftada ayrildim. Telefonla arayip calisamazlik raporumu yazdirdim banada mail attilar isyerime gonderdim. Bir sorabilirsin.
Brcsnn Nrslbkc gittim doktora iste sancim cikti ama acilma yok eve gonderdi yatis yapmayalim hastanede zaten karantina altina vandayim ben eger 5 dk bir sık sancin olursa gel dedi evde bekliyoruz yine 😖😖 memleketime gitmedigime pisman oldum