1234456789 Eded ewet cnm büyük ihtimal Allah hayırlısı ni versin insan sıfatında sağlık li olsun cinsiyet önemli dgel
Eded deletedmom99 hiç farketmez çocuk isteyen o kadar çok insan varki. Ama banada çok erken geldi bakalım içimden geçen tutacakmı cinsiyet değişecekmi buraya yazacağım Allah herkesin gönlüne göre versin 😊
Oglununannesi Eded 12+6 da doktor kesin erkek dedi başka bi dr 13+6 da kıza benziyor dedi ve 16+4 de tekrar başka dr erkek kesin dedi bazı drlar anlayamayabiliyor ya da çok önemsemiyolar benzettiklerini diyolar bebek pozisyonuda önemli tabi ama değişebilir🙂
Oglununannesi Eded benmki de edepsiz hep gösterir🤣ilk bebeğim saklamıştı17. Haftaya kadar 🙃🙃gönlüne göre olsun canım☺
Ozteber Ozgeclk banada kıza benziyo dediler13 haftada göstermedi vücut yapısı dediler ama nedense ben erkek gibi hissediyorum suan 16+1 Hala belki belki değisir diye bekliyorum inatla ne zaman gitsem ki
Eded Ozteber bence artık kesin belirgin olmuştur git bu aralar. Bacaklarını açmayınca erkek diyorlar bazıları ama tabi Allah'ın işi bilemeyiz
Ozteber Eded evet oyle diyolar ama sakliyosa kizdir diyolar😂 kafam karisti benim mercimek heo sirtini donuyo😂
Tgbabsra Eded 20. Haftada filan biliyorum ama tam haftasını bilmiyorum ama 20. Hafta ve sonrası birşey di canım
Ozteber Glcngz bazılarının değişiyormuş o haftalarda yanılma olabiliyormuş bi sonraki randevunuzda kesinleşir henüz bence kıyafet fln almayın değişir fln.
Eded Glcngz bende 12 yim doktoruma çok güveniyorum kız dedi ama sende güveniyorsan olabilir insan iki arada kalıyor