Mirzaveben Eded 12 de kız dendi 17 de erkek kendini hic biseye hazirlama canim ben bile emin olduğum halde ayrıntılı ulturason bekliyorum yinede
Oglununannesi Eded benmki de edepsiz hep gösterir🤣ilk bebeğim saklamıştı17. Haftaya kadar 🙃🙃gönlüne göre olsun canım☺
Eded [bilinmeyen] benimde neden bilmiyorum erkek geçiyor içimden kız diyince hislerimde yanıldım dedim ama belli olmuyor demek
Nazyun Banada tahminde bulundu şuan 12 haftalık hamileyim ama değişenleri duydukça beklemekten yanayım 🤷🏻♀️
Hilalakar Eded sağlıklı olsun da benim de hep erkek severken bile paşam falan diyorum sonra ne Paşa’sı kız diyorum alışamadım hala☺
Ozgeclk Eded evet hep ilk öğrendiğim andan itibaren erkek hissettim doktor kıza benzettiğinde bile hep erkekmiş gibi geliyodu 🤗
1234456789 Eded ewet cnm büyük ihtimal Allah hayırlısı ni versin insan sıfatında sağlık li olsun cinsiyet önemli dgel
SenaSolmaz Bizde 12. Haftamızda gittik erkek dedi ama haftaya netleştirelim dedi dün gittik erkek olduğunu öğrendik 😊