Neefeess ben de 5. Haftamdan beri vuruyorum, şu an 27. Haftadayız. Bir süre sonra alışıyor insan, ilk zamanlar ben de gözümde çok büyütmüştüm. Göbekten kendim yaptım 20. Haftaya kadar sonra kollara geçtik. Kollarıma kendim yapamıyorum ama , en az acıyan yer göbek.. derin bir nefes al, hemen vur iğneyi hızlıca da Çek daha az acıyor