Bus2020 32 haftalik olduk hala göbekten devam ediyoruz hicbi sorun yasamadim ilk baslarda yanma yapiyodu ama artik hic etki etmiyo alistik sanirim 😀
Meralll Merveceee ben de genelde bacaklardan daha çok acıyor diye duymuştum o yüzden bacağa cesaret edemedim🙈 kollardan yaptırıyorum şu an, bacakta arka kısımlara doğru mu yapıyorsunuz ?
krktasnihal90 Beyzaharun doktorum bana en çok acıyan yer kol demişti göbekten yapıyorum bende bacaktan da yapabilirsiniz
Nevink 23.haftadir vuruluyorum hala cok aciyor gozumden yas geliyor ilk gunden beri kollarimdan vuruyiruz isin ilginc yani ablama yaptrdigimda hic acimiyor esim yaotiginda herzmn cok aciyor ablamda yakinimda olmadigi icn surekli aci cekiyorum 🤦♀️
krktasnihal90 Cnrr merhaba doktorum göbeğin büyüsede sorun olmaz dedi bana deri altına yapıyorsun bebeğe ulaşamaz iğne dedi içiniz rahat olsun
Cnrr krktasnihal90 çok sevindim buna artık görüş açım daraldı tabi yer bulmakta zorlanıyorum ama devam edebildiğim kadar edeceğim. Çok teşekkürler 😊
mirage_90 Neefeess İlk zamanlar yapabildiğin kadar göbekten yap ben 9.aya geldim bacaklarımda inan yer kalmadı mosmorlar şuan en sona kolla bacakları bırak göbeğr vurmak mümkün değil belli bi aydan sonra
Merveceee Sumay_61 diz kapagijda 4 parmağımı birleştirip ölçüyorum 4 parmak yukarı vuruyorum youtubede videoları var hep bakin isterseniz yada sağlık ocağı doktoruna sorun gösterirler sise
SnmTt Ayseer benimde eşim yaptı hep ara sıra morarma dışında hiç sorun olmadı. Yanlış yapıyo olabilir bi danışsanız sağlık ocağına falan
Aysegulyeter Neefeess 6 aydır kullaniyorum göbekten kendim vuruyorum hic agri filan hissetmiyorum. Bırakın agrımayı bazen vurdum mu vurmadim mi onu bile anlamiyorum😄 kol ve bacak agriyo en agrisiz yer göbek.
Mrvm005 Neefeess kas kismina vurursun ondan agrir arada sizliyor benimde. Igne saatim gece 12 sonra da hemen yataga sizlarsa unuturum uyurken diye 😂😂 7 aydir kullaniyorum Allahin izniyle bisey olmuyor merak etme. Biraz zaman gevince acimayan yag dokusuna alisir elin hep.ordan vurmak istersin sende