Neefeess ben ilk acilde yaptırmıştım hiç öyle bir acı beklemiyordum yorumlarda bazıları sinek ısırığı falan yazıyordu ama bende asla öyle olmadı,acıdan ağlayıp bayılmıştım eve gelince eşime yaptım bu muydu yani dedi 🙆 yani kişiden kişiye değişiyor herhalde
30 haftalık olduk şükür, hep göbekten yaptık şimdi hala acıma morarma şişlik oluyor ama el mahkum alıştım. Şişlik olan yere yapmamaya çalış dayanılmaz bir acı oluyor