Nurcanyildiz yaa bende de over kisti var doktor bebek büyüdükçe kist yok olucak dedi ama 2 gün önce doktora gittim şimdiye kadar kistin yok olması lazımdı ama tam tersi büyümeye başlamış dedi o yüzden sezeryan yapmamız gerekiyor kistide o şekilde alırız dedi.. Bu arada ben 17+1 haftalıgım 🌼