Ya bu ankaradaki uçakta sadece ateşli olanları hastanede karantina altına aldıklarını, geri kalanları İstanbula geri yolladıkları yazıyor🤦🏼♀️ Doğru mu gerçekten? Uçakta 130 gibi yolcu sayısı okumuştum sadece 12 kişisi mi karantina da yani? Diğerleri elini kolunu sallaya sallaya İstanbulda mı geziyo şuanda🙄