Duyguali Missipi Umarım öyle değildir ama 130 kişi de baya çok ki haberlerde bende 130 kişi diye okudum. Ama inşallah hiç birini bırakmazlar ve umarım hiç biri virüs taşımıyordur. Bende kuluçka döneminden korkuyorum. İnşallah aşısını bulurlar.
Missipi Duyguali Valla aşı bulunana kadaaaarr💁🏼♀️ Bize gelmeyen virüsü resmen uçakla zorla getirip tam ülkenin ortasına getirip bıraktılar🤦🏼♀️ Umarım karantinadadır tüm uçaktakiler 🤦🏼♀️
Duyguali Sevdiss_17 kargaşa yaratmamak adına olabilir. Bakın çinde bir doktor ailesine virüsten bahsetmiş ve hemen susturmak istemişler ki halk ayaklanmasın diye ve adam da virüsden kapmış. Yani 1 2 kişide virüs varsa söylemezler.
Sevdiss_17 Duyguali Ay allahim bu nasil bi seydir kargasa yaratmaayacaklar 100 200 kisi oluncemi yaratacaklar Allah yardim etsin ne diyim
Duyguali Missipi Bizim ülke neden böyle ki ? Valla hiç kimse almıyor buna rağmen bulaşıyor. Bizimkiler de alıyorlar garip. Şimdiden başladı ki endişe insan başına gelmez zannediyor ama ciddi oldukça bir ciddi bir durum
oygenkubra Duyguali kötü bir durum ya, ben de her şeyden psikolojik olarak çabuk etkilenen biriyim .. elazığ depreminden beridir gün içerisinde sık sık sallanıyor gibi oluyorum , panikliyorum 😔 geceleri sallandığımı sanıyorum bakıyorum çevreme bir şey yok
Duyguali oygenkubra Bende havalimanına yakın oturuyorum. Uçak geçince sanki sallanıyor gibi oluyor ve hemen lambaya falan bakıyorum. Böyle şeyler beni de oldukça etkiliyor dua etmekten başka çaremiz yok. Keşke sağlam binalar, sağlam önlemler alınsa
Duyguali Sevdiss_17 keşke her şeye anında müdahale edebilseler. Ve dürüst olabilseler. Aşıyı bulduğunu ve bu şubat Sonu hayatın yeniden düzene gireceğini açıklamış çinin başkanı. İnşallah bulabilirler ve bunun önüne geçerler.
oygenkubra Duyguali çok mu absürt düşünüyorum bilmiyorum ama çin ‘ in ticaret konusunda nasıl dünya devi olmaya çalıştığını biliyor herkes .. acaba adamlar kendileri mi bu hastalığı çıkarıp yaydılar dünyaya diye düşünüyorum ki aşısını bulduk deyip dünyaya satsınlar 😅
Sevdiss_17 Duyguali asilardan kirkar oldum kizimdan sonra yasadiklarimdan sonra ondanda kirkuyorum rabbim goruyo elbet yavrumu korur
Duyguali oygenkubra Dünya Sağlık Örgütü ile birlikte ve başta Rusya olmak üzere kendi bilim adamları ile çalışma yapıyorlar aşı için. Yani zaten kendileri yüzünden oldu bu durum ve birlikte çalıştıkları için ihtiyaç olan her yere gönderirler diye düşünüyorum. Para ile değil tabii ki. İnşallah saçma sapan böyle bir şeyler yapmazlar.
Minikkuzuma Ryhnylmz ya şuan açıklama yapmıyorlar ama sonuçta virüs olan bir yerden geldiler ve 17 kişinin yüksek ateşi var bildiğim şey bu
Ryhnylmz Minikkuzuma gelen geçen giriyo işte ülkeye ya valla diken üstündeyiz nasıl olacak bilmiyoruz hayırlısı artk ne diyelim
Minikkuzuma Duyguali aynen biz evdeyiz eşlerimiz çalışıyor dışarı çıkıyor eve getirirmi yasa kendi kaparım diye rabbim korusun 😔
oygenkubra Elifffnaz inşallah canım benim , kalabalık yerlere girmemek gerek ve sık sık da ellerimizi yıkamamız gerek