tambirminnos kim istemez ki bi kız bi oğlan 🥰 eşimde kız olmasını çok istiyordu ama nasip kısmet, en azından oğlumla arkadaş ortamları falan bir olur ileride beraber gezer tozar eğlenirler diye düşünüyorum. Her şeyin ayrı bir güzelliği vardır. Allahım gönlüne göre versin inşallah😍