Ozlemkubra isim konusunda bizde şuan çok zorlanıyoruz. İlkinde hemen karar vermiştik fakat şuan bilemiyoruz. Kız olsaydı ismi Mira olacaktı. Ama oğlan olacağı için isim gelmiyor aklımıza. Benim beğendiklerimi eşim beğenmiyor, onun beğendiklerini de ben beğenmiyorum. Neyseki daha vaktimiz var😁