Burcin Fatmanur4242 takip et canım düzenli aralıkla gelirse sancılar ağrılar doğum başlıyo demektir 🤗allahım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Burcin Fatmanur4242 yalancı sancıyla aradaki fark budur.düzenli aralıkla geliyosa ağrılar gerçek doğumdur.o yüzden aralıkları saymaya başla sen.erken doğum riskinde varmış dikkat et kendine
sukufee01 Benimde 7 aralık. Doğum tarihi 👼🏻 2.800 kilosu şuan 🙂 en son 15 gün önce 2200 dü 600 gr almiş. 15 günde şimdide 15 günümüz var doğuma 600 gr alır ise 3400 ile doğuma giricez inşallah ♥ Sağlık ile gelmelerini nasip etsin rabbim🙏🏻
NurayAltunordu sukufee01 maşallah Kilosu çok iyi Bakımıda rahat olur Rabbim Tek avazda kurtarsın inşallah
NurayAltunordu Kızlar bu arada ben Normal Doğum videoları izledim yabancı ülkedeki Herşey çok açık Ve net şekilde YouTube yüklemişler. Aldımı beni bir korku 😧 İstemsiz bir şekilde ağlama moduna giriyorum Agrasif ve sinirli olmaya başladım zaman yaklaştıkça
Faydemir16 NurayAltunordu bende sürekli doğum videoları izliyorum youtube den izlerken içim çekilior karnım çok kasılıyor fene oluyorum. Bnimde ilk gebeliğim çok korkuyorum. 36 haftalığız sizin kaç haftalık?
NurayAltunordu Funda38 aaa 1 gün var aramızda 14 aralık benimde Haberleşelim Doğuma gidince muhakkak yaz 😄
Icot 36+0 bugün. 23 Aralık tahmini doğum tarihimiz. Cumartesi kontrol var bakalım prensesimiz ne durumda. Çatı ağrım çokk fazla , WC sıklığı arttı , ara ara sancılar da var. Ve 3 gündür aşırı baş ağrım var nedendir bileniniz var mı ? 😔
Simsim 34+4 haftadayız 31 aralık görünüyo😳🤣rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inş🙏🏻Kilosuda 2600 kg dı bir hafta önce gittim doktora erkek bebek bekliyorum 🙈
Ummu_gul Simsim Maşallah ne güzel benimle bizimde 1 ocak son ama 31 aralik geceside olabilir ama benim oğlan sanki erken gelecek gibi ben öyle hissediyorum herkes Yarin doguracaksin gibi dio iyice streslendim 🙈🙈
ozlemboyraz 37+4 te Doğum yaptım salı günü gerçekleşti. Normalde 8 aralıktı ama benimki aceleci davrandı😄 12 saatten fazla sancı çektim evde suyum geldi resmen içimde bir şey patladı apar topar hastaneye geldik 2 saat içinde Doğum gerçekleşti bir gün yattık taburcu olduk. İkimiz de çok iyiyiz herkese hayırlı doğumlar 🙏🏼
NurayAltunordu ozlemboyraz Yaa ne güzel Bende biran önce doğurmak istiyorum artık 🤗 Nasıl Peki Normal Doğum zor mu ?
Baharymk ozlemboyraz Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻 Tecrübelerinizi yazsanız detaylıca keşke 🤗 Bende 36+2deyim ve çok merak ediyorm 🤗
Mukaddes ozlemboyraz Harika ya, dua edin bizimde sizin gibi kolay olsun ☺ peki Bebek Doğum kanalına girmişmiydi? Yanı leğen kemiklerinin oraya ?
PinarHera Basak bizimde 10 aralık aynı şekilde uyku haram günümün tamamı tuvalette geçiyo nerdeyse 🙈😂
Basak PinarHera ay bide normal zamnlardada cok su içen biriyim eşim dio sana su dayandıramıyorum ama martı gibisin martılar yer wc gider sende su iç wc ye taşın 🤭😂😂😂😂