Baharymk Mukaddes 37. Haftayı doldurduğum gün nişan geldi ben de ufak ufak kasılmalar oldu bi de akıntılarım da artış oldu. 37+3 te sancılarım başladı ama ilk başta düzensiz ve zayıftı akşama doğru daha sık kasılmaya başladım ve ağrılar belimden karnıma doğru oluyordu bütün gece yanımda annem vardı omzunda ağlaya ağlaya sancımı çektim sabah 7 gibi suyum geldi bardaktan boşanır gibi😰 Hemen hasteneye gittik Doğuma aldılar çatala çıktım ebe alttan baktı sürekli açılmalarıma zaten gittiğimde 5 cm açılmam varmış. Alttan bakarken kalan suyumu da boşalttılar zor bi süreç artık bitsin diye hem bağırdım hem ağladım. Sonra doktorum geldi o motive etti beni zorla ıkınmamı söyledi ama bildiğimiz ıkınma gibi kolay değil nefesimi tutup olan gücümle içimdekini itmeye çalıştım yoksa o eziyet bitmeyecekti😰 en son ebe koluyla karnıma bastırdı Zaten bende film koptu o esnada Ama zaten son Safhaya gelmiştik en son ıkındım ve bebeğim doğdu çok şükür yeniden doğmuş gibi oldum bebeğimi gördüm hemen. Suni sancıya gerek duymadan doğurdum dikişlerim atıldı üstümü giydirip beni odaya götürdüler hemen arkamdan bebeğim geldi bi daha hiç ayrılmadık kuzumla 😊😊