Gizembayb Gozde19 kuaförler yapmıyormuş sanırım önermiyormuş ama doktorda bi sıkıntı yok gibi konuştu bana terddütteyim
_defnee Gizembayb Boyatmadım ama kestirdim. Organik boya falan diyorlar ama içime sinmedi ne de olsa kimyasal. Doğumdan sonra tümden bakıma giricem😂
1994ozg Gizembayb valla benimde saçlarım sarı dipler çıktı nereye kadar önde de beyazım var psikolojim bozulcak artık 3 ayım bitti yaptrmayı düşünüyorum bitkisel dip boya. Normali kadar güzel renk çıkarmıyor ama olsun 😅
Gizembayb 1994ozg kanıtlanmadı doltor bi zararı sonucta anne piskolojiside bebeği etkiliyor geven aksam görümcemin sacını boyadım kokmuyordu boya
1994ozg Gizembayb aynen ksnıtlanmış bişey yok hiçbir doktordan sakın boyatma cümlesini de duymadım diyende risk almamak için diyordur ama ben artık dışarı çıkasım gelmiyo bu halde bence psikoloji önemli. Boyat gitsin hemde 5.ayınmış
Ozlmece22122 Haftadayim saçlarım sariydi alttan kendi siyah saçlarım çıktı berbat bir hal aldı benimde ama doğuma yakın bı ombre yaptırmayı düşünüyorum birde kaynaklarim var onları cikarticam hem doğumda da bakımlı olmuş olurum şimdi yaptırsam bir daha yaptırmam gerekecek sende öyle yap derim canım 😉😉😊😊
Ozlmece22122 1994ozg sarılar altta kalıcak canım siyah kahve bı ombre yaptiricam bir daha uğraşmamak için malum çocukla zor olucak😊
Aylanur_1 Gizembayb valla kuzum geçen hafta sordum ben doktoruma bana dediği tavsiye etmiyorum kimyasal sonuçta bebeği etkileyebilir kına sür istersen dedi ama kına da da kimyasallar var hiç birşey yapmasan daha iyi benim düşüncem dedi o an itibariyle zaten boyamayı rafa kaldırdım kınayı da 😁
Zezemeze Ben 34 haftalık hamileyim, üç kere boyadım saçımı kendim başından beri :) ilk üç ay boyamadım sadece. Ama cam pencere açtım iyice kokusu zararlı olabilir çünkü. Onun dışında emilen miktar aşırı derecede azmış önemsiz derecede.
Zynq Gizembayb Ben 1 kere boyattım önümüzdeki ay tekrar boyatacağım. Doktorum en başından beri izin verdi ve emilen miktar o kadar az ki bebeğe zarar vermesi mümkün değil, boşu boşuna mutsuz gezme dedi. ☺️ Yine de farklı bi profesörün görüşünü aldım o da gönül rahatlığıyla boyatabilirsin dedi.
ozgens Gizembayb ben görmedim ilk gebeliğimde ve ikincisinde de . Saçlarım sarı. Açıcı ile açıp sonra da boyayla boyuyorum ancak hava alan bir yerde . Soluyarak alınan kimyasallar direk kana ve bebeğe geçiyor
HilalOzmen Gizembayb sac dibime degdirmeden sombre yaptirdim ve kuaförümün kullandigi boya da koku hic yoktu. Doktoruma sordugumda sadece uclarda olursa sorun olmaz diye düşünüyorum demisti
1994ozg Ozlmece22122 ay ben de düşünüyorum öyle mi yapsam karar veremedim bir türlü şimdilik organikle dip boya yaptırayımda sonra karar vereyim en iyisi :D