Bende boyattım
Oryel le açılmış hali ile çok kötü duruyordu
İyice akmıştı sombre
Boya iyi tutsun diye kuaföre gittim
3 ayın dolmasını bekledim kafamda yara olmamasına dikkat ettim yani açık yara olursa yaptırmayın diyorlardı
Çok yazı okudum buralarda internette
Anne psikolojisi de bebeği etkiliyor kimse bunu göz önüne almıyor
Ben boytaınca kendime geldim mutlu oldum aynada kendimi beğendim psikolojime iyi geldi yani bunlar da önemli