Merbe61 Logona markasını araştırırsanız tamamen organik , bitkisel ve sertifikalı olduğunu görürsünüz..Benim de içime sinen bu oldu..Açık havada mümkün olduğu kadar kısa süre saçımda bekletip boyamayı düşünüyorum..Doktorum baştan onay vermiyordu ama bu şekilde onay verdi..