gozdegurbuz93 yüzyılda akın bey var onu şiddetle tavsiye ediyorum benim doktorum da o resmen abi kardeş gibi davranıyo muayeneye girdiğimde bi yarım saat kalıyosun içeride o kadar ilgileniyo allah razı olsun ondan.Tabi hastası çok olduğu için randevu zor bulunuyo sanırım sen hamileliğinin başındasın eğer düşünürsen şimdiden randevu almanı öneririm