gozdegurbuz93 Sherylady aynen kesinlikle cimere yazılmalı. Fatih devlet hasth acil de girişleri yapan sekteri hastalar göremiyormuş masa yüksek olduğu için hastalarda cimere yazmış masayı kısaltmışlar şimdi böyle boş işlerle uğraşılıyor aslına bakarsanız
Sherylady gozdegurbuz93 ya aslında ne yazıkkı bir işe yaramıyor ama ben inatla bezmiyorum yazıyorum. Annemlerin aile hekimini 100 kişi yazdık hem online hem dilekçe halinde inatla kadını orda tutuyorlar ama yinede yılmamak lazım
esraaoz gozdegurbuz93 benim akın beyi tavsiye ettiğim yazıya cevap vermis canım iyi bir doktor diye doğum ücreti yüzünden ayrılmak zorunda kaldım yazmış
gozdegurbuz93 esraaoz canım sezeryan 3.250 tl normal doğum 3000tl doktora göre de değişmiyormuş aradım şimdi