Akin59 bak canım. Burda bu şekil gergin konuşmalar gerçekten hoş olmuyor. Bu şekilde benim eğitimciliğime laf söylememde ayrıca ayıp! Lütfen! Size tavsiyem; bu kadar kesin konuşmadan önce araştırmanız. Aşının içinde vitamin, mineral veya vücuda faydalı alyuvarlar gibi maddeler yok malesef! Ben söyleyim ne olduğunu; tetanoz virüsünün ölü halleri var. Ölü virüsler vücuda enjekte edilir ve vücudun o virüslerle savaşarak bağışıklık kazanması beklenir. Amaç sadece bu. Bu aşıyı ameliyatla bağdaştıranda ben değilim sağlık bakanlığı ☺ Ameliyatta geçebilecek bir tetanoz virüsüne karşı yapılması gerektiğini söylüyorlar. Bende diyorumki o zaman neden sadece gebelere yapılsın? Anlatabildim mi? Bir çok doktorda bu karara uyup aşıların tükenmesi için hastalarına tavsiye ediyorlar. Bak gene söylüyorum ısrarla üçüncü defa; bu aşı zararlı değil evet sadece gereksiz bir uygulama. Ben bunu savunuyorum. Neden anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Size güzelce açıklamada yapıyorum. Ciddi bir araştırma yapmışım ve bilgilerimi paylaşmak istedim. Kusura bakmayında ama doğrusuda bu. Bunun neresi yanlış benim eğitimciliğime laf getirecek kadar? Lütfen arkadaşlar olmaz böyle! Sonra forumun tadı kaçtı diyorsunuz. Herkesin aklı var fikri var. Yani öyle umuyorum🤔 Çok kafanız karıştıysa sizde araştırın yada doktorunuza sorun bu kadar basit. Ben bir doktorla yetinmeyip birkaç doktora birden sordum mesela! Anlatabiliyor muyum?