MerveKontakay siz konuya cümlelerinizi seçerekmi başladınız? Bu sizin cümlelerinizi seçtiğiniz halinizmi🤔 Bide bana seçmemi söylüyorsunuz 🤦🏼♀️ Valla kusura bakmayın hanfendi ama bende nabza göre şerbet! Burdaki herkes kendi fikirlerini söylüyor zaten. Bunu neden özellikle belirteyim 🤦🏼♀️ Haa siz başkasının ağzı ile konuşuyorsanız onu bilemem. O zaman sizde lütfen (alıntıdır) diye belirtinde kimin konuştuğunu bilelim ☺ Ayrıca şunuda belirtmek istiyorum; Ben ciddi derecede araştırdığım ve birkaç kaynaktan edindiğim bilgiler ile konuşuyorum. Kulaktan dolma eksik gedik bilgiler değil dikkatinizi çekerim. Burda aşıyı vücuda faydalı olduğu için vurulduğunu sanan biçok insan var. Amacım onları bilgilendirmekti. Aşı zararlı demiyorum, gereksiz diyorum. Buda benim kendi fikrim değil; üç jinekolog, iki sağlık ocağı doktoru ve ebesi artı sanal araştırmalar sonucu edinmiş ortak bir düşünce! Doğruluğundan emin olmadığım hiçbir şeyi savunmam. Klasik öğretmen mantığı işte😉 Amacı; kaos üstünden ego tatmin etmeye çalışan insanlar hep beni buluyor nedense🤔 Çok yanlış kayaya çarpıyorsunuz 😒