fuseya16 aral hoca cok cok iyi benim arkadasım doğum onda yaptı diye ona gittim ama saglık sektöründe calısan yakınlarım zaten tanıyolarmıs cok iyi dediklerini duyunca bende rahatladım ama biraz ücreti yüksek ben biraz göze aldım 🙈 imkanınız varsa tavsiye ederim. Birkaç aya kendi ofisine gecicekmiş ama pembe mavi jimer ve medicana ile anlaşması varmıs bilginiz olsun. Hayat hastanesinide cok süper duymadım ordaki doktorları en aZından .. ama kendim gitmedim yorumda bulunamam yinede