Selamlar... Bu benim 2. Gebeligim ilkini 7 haftalıkken kalbi durduğu için kaybettim .. o dönem gitmedigim hastane kalmadı . (Medicana Müzeyyen uyanik- hayat Naile gökçe - yüksek ihtisas)Fakat hiçbirinden memnun kalmadım . Dahası ilgisizliklerinden hoşlanmadım . Kurtajimdan sonra jimer Fatma sözleriyle gittim. Onun kontrolünde şimdi 8+5 haftalık olduk . Ne zaman arasam dönüyor ve bilgi veriyor çok da titiz davranıyor . Sadece doğum ücretleri jimerde yüksek diye kafamda soru işareti var ama drumu bırakır mıyım bilmiyorum 🧐