Merhabalar ben ilk kızımıda ibrahim bey ile dpgum yaptım şimdi oğluma hamileyim 37+1 olduk çok şükür ve yine ibrahim beye gidiyorum evet bir hastaneye baglı değil ama maddiyat konusunda paraya önem veren bir insan asla değil allah iizn verirse pembe mavide yapacagın dogumu ve ibrahim beyin anlaşması ile pembe mavinin kendi hastalarından bile uyguna geliyor dogumum ama mutşaka devam etmenizi öneririm
Yardımcı olabilmişimdir umarım