Angel2 Rabiacimendag bende 11+3 ikizlere hamileyim 35.haftadan sonra sezeryan yapariz dedigi icin doktorum agustos sonlarına dogru insallah
Angel2 Rabiacimendag benim ilk dogumum normel suan ikizlere hamileyim mecbur sezeryan olacak çook korkuyorum 😂
Aysetk Rabiacimendag aa aynıyız :) size de sorayım bebeğinizi karnınızın neresinde hissediyorsunu? Ben sanki alt karnımda hissediyorum sanki çok aşağıda gibi bu hafta kontrolüm var ama insan endişeleniyor en ufak şeyde inşallah cinsiyeti de öğreniriz bakalım :)
Rabiacimendag Aysetk canım valla ben sağ alt tarafa doğru hissediyorum sanki birde ilk hamilelik olunca tamda anlayamıyorum ama kontrollerde doktor hep yeri iyi diyordu
Azize_1 Bizd 14+1 olduk ilk hissetmeler ne zaman başlıcak acaba bazıları çok erken hissetmiş aşırı merak ediyorum o duyguyu
Tubimmmm Rabiacimendag benmde eylül ama ağustosa gelir diye düşünüyorum cü agr geciyo çünkü yiyemiyorum bisey sizinkinin cinsiyeti ney bilimi kaç haftalıkken öğrendiniz belliyse
Rabiacimendag Tubimmmm daha öğrenemedik canım 11 haftalık ve 12+5 te doktor erkeğe benziyor ama kordonda olabilir dedi bacaklrını çaprazlamıştı göremedik perşembe umarım kesin öğrencez tam 17 haftalık oluyoruz perşembe 😍
Serguzest 15+3 üm bende bu haftalarda pek hamileymişim gibi hissetmiyorum sizde öyle mi bulantılar geçti sadece göğüs ağrıları devam ediyor altta baskı yok daha rahat döneme girdik sanki
Ddmlmz 15+3 deyiz . Agustos ortalarına kadar kavusuruz sanırım . Hemüz cinsiyetini öğrenemedm inatla göstermiyor iki hafta sonra kontrolde inşallah öğrenirsek bende bişeyler almaya baslayacagım 🥰🥰
NidaTrk93 Rabiacimendag 15+5 olduk bizimde 14 Ağustos görünüyor inşallah🙏🏼 Henüz cinsiyetinide öğrenemedik kordonu bacak arasındaydı🙈 Çok şükür şimdlik çok güzl rahat gidiyor daha kilo alımınada başlamadım sabırsıZlıkla hareketlerini hissetmeyi bekliyorum🤲🏼
Rabiacimendag NidaTrk93 bizde aynı durumdan dolayı daha göremedik herşey yolunda şükür sağlıkla gelsinler inşallah 💕