Rabiacimendag [silindi] bizde daha belli değil ne yazık ki 😂 iki sefer emin olmamakla birlikte erkek dedi doktorumız ama kesin değil perşembe inşallah kesinleşcek 😍
Rabiacimendag Ssnnrrcc en son 28 ocakta gitttim doktora o zaman 12+ 5ti canım perşembe kontrlomüz var bakalım benimle aynı mı gidiyor görcez 😊
Rabiacimendag Ozlmece22122 Biz daha kesin öğrenemediğimiz için sadece iki tane zıbın alabildim 😂 kesinleştiği gün gidip gözüme takılanları alıcam 😂
Rabiacimendag Ayseyu Benim ilk doğumum olacak inşallah ve sezeryandan aşırı korkuyorum herkes normalden korkar benim tam tersi 😊
Ayseyu Rabiacimendag canım çok korkma ya benim korktuğum başıma geldi Hakkında hayırlısı neyse o olsun
Kardelen_des Rabiacimendag ben de öyleydim çok şükür istediğim gibi normal olmuştu ☺️ Ama bu hamileliğimde basur oluştu bu kez de normal doğumdan korkuyorum ya basurum iyileşmezse diye
Angel2 Rabiacimendag benim ilk dogumum normel suan ikizlere hamileyim mecbur sezeryan olacak çook korkuyorum 😂