Elfcelik Rabiacimendag 16+0 bugun itibariyle :) tahmini doğum tarihimiz 10 ağustos. değişmesse bir kızım olacak inşallah
Ogrtmn34 Sen94 kizlar erkenden göstermez kendini derlerdi :) bende 13.haftadayim doktor 16.haftaya randevu verdi
ozgeoz26 Ogrtmn34 12. Haftada yüksek ihtimal kız dedi doktorum. 14 martta tekrar gidicem o zaman kesinleşecek inşallah😊
Hanifee1273 havvaace yok ben almadım . Gün içinde fazla çıkıyorum ama sabah yine aynı kilo oluyor . 🍃
ozgeoz26 havvaace benim çok bulantım oldu tiksinmem falan aşırıydı ama kusmadım hiç hep makarna tost tarzı beslendim 3 aydır o sebepten 3 kilo aldım😔
Rabiacimendag havvaace ben almadım canım aksine verdim 66 ile hamile kaldım 28 ocakta kontrolümde 62ye düşmüştüm hala almadım gibi doktorum bundan sonra almaya başlarsın demişti 😍
Hanifee1273 Ogrtmn34 benim de herhalde kız . Bacak arasını gösterdi boştu ama yine 16.haftayı bekleyelim dedi 🌸
Sen94 Ogrtmn34 benim 11 hafta da belli oldu ikili tarama testini yaparken kemik yapısından anlaşılıyormuş doktor söyledi hemen😍
Hanifee1273 havvaace aynen benimde zor geçiyordu kusmalarım bile oluyordu 3 kilo vermiştim ama toparladım bu aralar kendimi eski Halime döndüm . Arada bir böğürmelerim oluyor yine .
Edayigman Benimde 15+2 henüz öğrenemedik cinsiyeti umarım perşembe günü kontrolüm var öğrenebiliriz 😊
Ogrtmn34 Ağustos ayinda doğum yapanların yüzde 90 kız anladığım kadarıyla temmuz da doğum yapanlar erkek gibi görünüyor