Ozlmece22122 Vudunine benimde aslan gibi bı oğlan geliyor 😁😁 cekicez sanırım biraz onlardan aslan burcu bebekleri baya ürkütücü 😁😁🦁🦁🦁🦁
Ozlmece22122 Rabiacimendag bizde buradayız 15+6dan merhaba Ağustos ta geliyor inş benimde oğluşum dayanamayıp alışveriş bile yaptık az da olsa 😁😁🤗🤗
Rabiacimendag Ozlmece22122 Biz daha kesin öğrenemediğimiz için sadece iki tane zıbın alabildim 😂 kesinleştiği gün gidip gözüme takılanları alıcam 😂
Mryslny Semraaaaa 3.bnm doğum sezeryan yine normal gününden 10gün önce alıyorlar. 1.den beri sezeryan ile devam ediyoruz.
Naz1988 Rabiacimendag 15+1 doktor 17 ogustos dedi ama bakalım ikiz oldukları için erken gelebilir diye düşünüyorum 😂
Doradenizlianne Benimde sezeryan bide ben sanci acilma su hepsini yasadim ilkinde buda oyle olucak gbi hissedyruz temmuza gelir kesin 🤰🏼
busracan91 _mrv tam aynıyız seninle günü gününe ☺️ Bana da hep temmuzun sonunda olur gibi geliyo 3 ağustosu beklemez gibi hissediyorum nedense
Rabiacimendag Ayseyu Benim ilk doğumum olacak inşallah ve sezeryandan aşırı korkuyorum herkes normalden korkar benim tam tersi 😊
Merve_kenan45 13+1 bizde 😇 doktorumuz 25 ağustos diyor doğum tarihine cinsiyetimiz bir kız oluyor bir erkek ne çıkcak bakalım 😂😂
Yeni_anne_ Rabiacimendag Ayniyiz canım benim de doğum 7 Ağustos insallah gününde dogar erken doğum olmasindan çok korkuyorum. Bir yengeç burcu çocuğa hic hazır değilim gününde gelsin benim Aslanım. 😅