Sevda1990 Eceee Eceee Cinar ismini bende düsündüm ama internete sacma sapan seyler yazilmis teresütte kaldim hayirlisi olsun
Sevda1990 Edos Evet gercekten cok zor ve önemli cünkü bir ömür kullanicak ve hayatinda en önemli swy cok dikkat etmek gerek allahim bi avazda kurtarsin
Esmaal Sevda1990 benim ikiz bebişlerim olcak.kızımın adı Zümra Yağmur,oğlumun adı Kayra Bulut olcak inşallah😊😊
Sevda1990 Esmaal Ay cok güzel tebrik ederim biri kiz biri erkek sûper ya ama bide bakmasi var allahim yardim etsin cok zor olmali allahim hayirlisi olsun allah kurtarsin
Cancan Gltnerylmaz biz Ahsen koymayı düşünüyoruz. Baktığın zaman şuanki modern isimlerde hep bir anlamı kötü olabiliyor. Riske girmemek gerek diye düşündük.
Esmaal Sevda1990 teşekkür ederim sizde bebişinizi sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah.zorlu bir süreç bizi bekliyor hakkımızda hayırlısı olsun yeterki sağlıklı gelsinler🤗