Sevda1990 muhteşem bi kayinvalidem ve kayınpederim var.
Kızım olsaydı kayınvalidemin ismini koyacaktik yanına da zümra düşünüyoduk Şerife zümra olucakti . Oğluşumuz olucak rabbimin izniyle ona da kayınpederimin ismini koyucaz ege ismini de çok beğeniyorum o yüzden hasan ege olucak 🤗🤗