elifnurdeniz canım bi arkadaşın dediği gibi herşeyi doktoruna sor artık evet yürüyüş çok yararlı birşey ama ölüyorum diyecek kadar ağrı yapıyorsa o kadar uzun yürüme. 37 haftadayım bugün yarim saat yürümek zor geldi bana zaten artık alıştırma ağrıları da oluyor bu zamanlarda kendini çok yorma