elifnurdeniz Kızlar bugün 1 saate yakın yürüyüş yaptım kasıklarımın ağrısından ölüyorum, oturup kalkamıyorum aynı şeyleri yaşayan varmı, oğlumu çok aşağıda hissediyorum
Balgebe elifnurdeniz canım doktor kontrolünde yapmalısın yani yap derse çünkü bazen yürüyüş tehlikeli olabilir ve bence 1 saat fazla en fazla günlük yarım saat olmalı yoksa kendini yorarsın ve kötü hissedersen yine doktoruna sormalısın tabi
pyymamm elifnurdeniz asagı bugun mu indi acaba yoruldunuz belkide doktorunuzada yaZdınız mı ? 36+1im ama asagıda değil henüz ve kasıklarım ağrımadı hiç
Hatice_mustafa elifnurdeniz Bende markete gittim bi 2 bin adım atmışım adım olcerle ölçtüm benimde şimdi sanki rahmim açılmış aşağı tarafıma baskı var anlayamadım bide çok hareketliyiz .
Mebos elifnurdeniz benimde aynısı oluyor canım banada yürüyüş yap dedi yaptığımda öyle oluyor bebeğim baş aşağı olduğu için iyice baskı yapıyor 35+3 olduk bizde
elifnurdeniz Balgebe aslında 10 gün kendini yorma bidahaki kontrole kadar demişti 🤦🏻♀️ yürürken hissetmedim fakat eve geldiğimde baya yorulduğumu farkettim
elifnurdeniz pyymamm benim 35+0 da dönmüştü kafası aşağıda demişti doktorum, bugün yürürkende aşağı toplandığını hissettim baskı yaptı baya
pyymamm elifnurdeniz doğum belirtisi olmasında ulasın doktora yinede siz belki nstde bakmak ister. Benimde ters dönükmüş ama asagıda olmadığı için zorlanmadım ama yurumeye baslayınca hızlı yurudugumde sertleşiyo topluyo o zaman zorlanıyorum yururken
elifnurdeniz pyymamm çarşamba kontrolüm var o zamana kadar daha acil bi durum olursa gidicem canım, teşekkür ederim 🙏🏼
elifnurdeniz Mebos kasık ağrıları bu haftalarda artık olabiliyor diye duymuştum ama yürüyünce olunca biraz korktum, teşekkür ederim:))
Mebos elifnurdeniz korkma canım tabi ağrıların geçmezse doktoruna danış hastaneye git elbet ama geçen bildiğin sancı girdi baya tempolu yürüdüm diye sonradan dinlenince geçti yalancı sancı kasılma dedikleri bu olsa gerek 😊
Missipi elifnurdeniz 1 saat çok fazlaa. Çok yormuşsun bence kendini. Doktorum bana en fazla yarım saat tavsiye ediyor. Zaten yarım saatten uzun yaparsam bütün gün bel ağrısından kendim de rahat edemiyorum.
Erez elifnurdeniz Bende bugun bayaaa yürüdüm. Simdi koltuktan kalkarken vs bacak aram kasiklarim ilk bi agriyo eve geldigimden beri paytak yürüyorum 😂 Yarin kontrolum var ayni zaman da cati muyanesi yapacak bakalim bisi olsa soler saniyorum
elifnurdeniz Erez penguen gibi hissediyorum bende kendimi ya :))) kaçıncı haftadasın çatı kontrolü bana kaçıncı haftada yapcak acaba merak ediyorum bende
Melikemsluu Çok hareket edildiği zaman acısı o an hissedilmiyor ama sonradan dinlenince fena çıkıyor hareket edemiyor insan kemiklerin ağrısından
Usluglhn elifnurdeniz bende ayni seyi yasiyorum gobegim iyice dustu. Yuruyusten sonra falan kasiklarima agri giriyor ama bunlar normal zaten. Kanama vs olmadigi surece korkmayin. Kendinizi yormadan yuruyuslere devam edin riskiniz yoksa.
elifnurdeniz Usluglhn sadece kasık ağrım var o kadar çarşamba günü onu da sorarım zaten yürüyüşe devam et derse devam ederim