Gissmo benim eşimin değerlerde normaldi bende enfeksiyon vardı 1 sene boyunca bu enfeksiyonla uğraştım sonra bıttı ama busefr de doktor rahimde tiplerde yapişiklık yapmış olabilir dedi neyse 18 ay oldu artık karar verdım çektırıcm bu rahım filmini neyse özelden randevu aldım adetin bittiği bun birkaç gun sonraya randevu verdi gittım yaptım dayanılmayacak bir acı değil doktorum herşey normal anne olmaya hiç bir engel yok hatta Bn bile bu rahım filmini cektıkten sonra aynı ay hamile kaldım dedi doktor neyse bnde pek inanmadım ayın sonunda 1 gun gectı 2 gun gecikti derken 10 gunu buldu geçıkmem Bn hamile oldugumu dusunuyorum neyse evde test vardı kalktım yaptım aylardır tek çizgiyi gören ben Rabbım çift cızgıyı görmeyi nasip etti Rabbım sizede nasıp etsin insallah