Gissmo canım bende 1 buçuk yıl uğraştım olmadı eşimde herşey normal ve güzeldi bana doktor çok fazla enfeksiyon var dedi ilaçlı rahim filmine girdim doktor bir ay sonra gel dedi ben gitmedim çoğu kişi bekle açılmıştır belki dene hep dedi 2 ay bekledim sonra olmadı diye gittim bi filme daha sokacaktı onun öncesinde gebe olup olmadığını bilmem lazım dedi kan aldı ve gebe kalmışım yani ilaçlı dan sonra genelde açıldığı için yollar falan tutma daha yüksek