Gissmo Merhaba kızlar, eşimin sperm testi sonuçlarını paylasacağım, doktora görünecek ama öncesinde anlayanlar bakabilir mi ?
Anne18 Gissmo canım eşin sperm testı nı nasıl verdı nerde verdı kaç gun ilişki olmadı bana bilgi verir misin bizde Spermiogram testı verıvez
Tugceecikk Gissmo canım değerlernz çok iyi sperm 160 mlyon ileri hareket iyi morfoloji yani tipi normal sperm 70 çıkmış en düşük değeri 3 cnm sınırı yani çok çok iyi
Gissmo Tugceecikk o zaman ben gideceğim rahim filmi çektirmeye, çünkü 1 senedir uğrasıyoruz bir türlü gebe kalamadım hiç.
Mom36 Tugceecikk url=https://hizliresim.com/DkLdUV][img]https://i.hizliresim.com/DkLdUV.jpg[/img][/url canim buda benim eşimin sonucu. Nadir sperm filan diyor? Doktora gidemedim henüz bir bakmarmisin ?hormon testi istemişti bendende adetin 2. Günu gidicem doktora o zmn göstericem sonucu.birde bu teste yanlişmik olmazmi ? Biz 20 şubatta verdik .num kabul günu 27 şubat yaziyor yani 7 gün spermler canli kalabilirmi ?
Tugceecikk Gissmo git tabi kuzum eşinde sıkıntı gözükmüyor herşeyine baktırdınmı önce bi normal muayeni oldun mu hemen rahim filmi diyorsn
lizge Gissmo benim eşimin değerlerde normaldi bende enfeksiyon vardı 1 sene boyunca bu enfeksiyonla uğraştım sonra bıttı ama busefr de doktor rahimde tiplerde yapişiklık yapmış olabilir dedi neyse 18 ay oldu artık karar verdım çektırıcm bu rahım filmini neyse özelden randevu aldım adetin bittiği bun birkaç gun sonraya randevu verdi gittım yaptım dayanılmayacak bir acı değil doktorum herşey normal anne olmaya hiç bir engel yok hatta Bn bile bu rahım filmini cektıkten sonra aynı ay hamile kaldım dedi doktor neyse bnde pek inanmadım ayın sonunda 1 gun gectı 2 gun gecikti derken 10 gunu buldu geçıkmem Bn hamile oldugumu dusunuyorum neyse evde test vardı kalktım yaptım aylardır tek çizgiyi gören ben Rabbım çift cızgıyı görmeyi nasip etti Rabbım sizede nasıp etsin insallah
Gissmo Tugceecikk evet oldum onlarda bir sıkıntı yok normal görünüyor diyorlar, ama detaylı işlemler için 1 yıl dolmasını bekle dediler, şimdi dolacak işte o yüzden önce eşimi yolladım
Tugceecikk Gissmo anladım canım o zaman tek yol rahim filmi onuda yaptır bakalm korkma ben dış gebelik ve kimyasal geçirdim malesef tek tüpüm alındı sorun eşimde üç ay önce varikosl amelytı oldu tek tüpüm kaldığı için film cekildim devlet hastanesnde bi sıkıntı yok anlık bir ağrı sadece adet sancısı gibi düşün kalkınca bitti gitti 5 dk sürüyo
Gissmo Tugceecikk bakalım bende neler cıkacak... inş sizde bir an önce sağlıklı bir bebek alırsınız kucağınıza 🥰
Tugceecikk Gissmo inş canım gönlünü ferah tut tıkanıklk olsa ble film sırasnda basınçla açılablilormş
Gissmo Anne18 özel bir hastanede sabah erken saatlerde verdi, 3 gün birlikte olmadık hiç. 155 tl ödedik. Hemen aynı gün çıktı sonuç. Devlet hastaneleri yapmıyor, hangi şehirdesin bilmiyorum ama araştırma hastaneleri yapıyor sanırım..
Tugceecikk Anne18 devlet hastaresinde yaptırmak estilorsanz hastanelerin sayfasında hangi test hangi hastanede yapılır diye bir bölüm var ordün spermiyogram testi diye batarsanz ist hangi hastane yapıyor çıkıyor ordan size yakın has üroloji bölümünden randevu alıp gidiceksnz
Tugceecikk Celik4 hayır canım ameliyat olunca iyileşme psikolojik filan derken 6 ay korundum sonra nedeni araştırılırken eşimin varikosel olduğunu öğrendik o amelyat oldu spermlerin iyilşmesi üç ay sürüyor daha bu ayı buldu işte ama doktor bana sağ tüpün açık yumurtlaman hormonlarn normal hamile kalmaman için hiçbir sebep yok sağ taraftan yumurtlamayı bekliyceksn dedi her ay denicez artık yumurtlama günlerini kaçırma hep takip et