8 ya da 9 mart bat. Ovulasyonla değerlendirdik ama belirti için çok erken değil mi? Sadece aşırı derecede tuvalet ihtiyacım oldu gün içinde bu da belirti değildir diye düşünüyorm.Bence biraz zamana bırakmalı çok takınca kafaya beyin şartlanıyor sanki