Niisaa Ben belirti göstermeyen vakalardanım. Adetim gecikir gecikmez hamile olduğumu öğrendim. Beta hcg düzenli artış gösterdi, rahim kalınlaşması çok iyiydi. Görünüşte sağlıklı ilerliyordu. Keseyi görmeye diye gittim, sağ tüpümde olduğunu öğrendim.
Ama sizin durumunuzda da bu kadar çabuk dış gebelik lekelenmesi olmaz. Hamileliğin biraz ilerlemesi gerekiyor. Doktorunuzun dediği gibidir muhtemelen.