Dün kan testi verdim adetime 1 hafta var 1.20 çıkmış gecen ay kimyasal gebelik geçirmiştim adet olduktan sonra yine 1.20ydi simdi yine 1.20 kizlar neden düşmüyo acaba 😔 hep ayni değer yükselmemesini anlarm ama düşmemesi neden olabilir ki
Bu ay da hep degerlendirdm ama nasip yokmus psikolojik olarak çöktüm iyice 😞