Slna Uzm-Nurse benjm 4 mart gözüküyor takvimde, acayip bi bel agrim kasik agrim ve gogus hassasiyetim var onun disinda hiv bisey yok.. zaten bunlarda adetle ayni. :) bakalim neler olacak
Blossom Uzm-Nurse benim ara ara kasık ağrısı, göğüs hassasiyeti var. Ama bunlar zaten adet belirtisi olduğu için gebeliğe yormak istemiyorum. 😄
Blossom Nur-11 Beklenen adet tarihinden bahsediyor arkadaşlar. Doğum değil. 😄 Hayırlı olsun bebeğiniz.
Blossom Uzm-Nurse önceki gebeliğimde benim de hiçbir belirtim yoktu. Adetime çok az bir zaman kala kasıkta hafif batmalar olmuştu. Hiç belli olmuyor bu işler. 🤷♀️ Ne beklenti içine girelim ne de umutsuz olalım.
Aslihan2 Benimde 4 mart görünüyo ama dun gece adet sancisi gibi sancim oldu henuz belirti yok gibi 😒😔
Blossom Uzm-Nurse ara ara kasığıma hafif bir ağrı saplanıyor. Özellikle dış gebelik geçirdiğim tarafıma. Benim adet öncesi sendromum böyle oluyor. Hamileliğe yorup üzülmek istemiyorum. Dış gebelik olacak diye de korkuyorum biraz. ☹️ Sende durumlar nasıl?
Tugceecikk Blossom psikolojik canm bence ya korkma benimde tek sağ tüpüm var biliydsn dış gebelkten sanki her ay oram ağrılxyo tek tüpümde gitcek sanıyorm üzülüyorm korkyrm ama bu ay stres yapmıcam kötüyü çağırmak istemiyorm kendimi motive ediyorum
Blossom Tugceecikk geçen ay başka bir şey için ilaçlı mr çekildi. İlacın vücudumda gezişini hissettim. Tüpüme gelince tıkandı ağrı yaptı. ☹️ O yüzden de endişeliyim biraz. İnşallah yumurtlama diğer tüpümde olmuştur.
Celik4 Tugceecikk benimde tek sol tüpüm var 12. Marttaadet günüm ama doktor bahsetmedi dış gebelik duphaston verdi olurdedi