Selimem Burcu_hira bende kızıyorum asla da paylaşmam alan var alamayan var canımız çektiğinde onlara vebali çok günah 😐😊
Tamam Selimem beslenme etiketini kullanabilirsiniz.konu başlığı olarakta yiyecek içerir yazabilirsiniz
GizPek Esma_korpinar ben süt kuruyemiş görmek istemiyorum bi doğuruyim oturup bi demlik çay içicem 😂😂😂
198723 Merve39 normalde o kadar severdim ki bende tiksindim ama süt muz ceviz blendirdan çekip içtim mahrum kalmamak için
GizPek Esma_korpinar 22+2 yim 🙄 daha nerdeyse yarısı duruyo çayı kahveyi sigarayı yüz üstü yatmayı çok özledim normalde alkol Almam pek bira içmeyi bile özledim 😂😂😂
Esma_korpinar GizPek cay filan hic icmiyomusun ben 33+5 cok sevmem ztn cayi ama kahvaltida filan icerim yani bi zarari yoktur diye umuyorum yuz ustu hamilelikten oncede yatmazdim tek özlediğim sey yemek yemek ozgurce ve hunharca 😂😂😂
GizPek Selimem a ben doğduğumda bile yüzüstü yatırmış annem düşün. Sırtüstü yan yatıp uyuyamazdım. İlginç bi şekilde otokontrol sağlıyorum ve asla yüzüstü yatmıyorum
GizPek Selimem sizin kaç haftalık ? Gerçi doktor bana 20. Haftaya kadar istediğin pozisyonda yat hiç sıkıntı olmaz dedi ben 20 ye kadar yattım çok ihtiyaç duyduğumda.