Selimem başlığa içeriği yazmışsınız.içeriğe ise sadece noktalama işareti koymuşsunuz.
Forum kuralları gereği içeriğe uygun başlık ve etiket gerekmektedir.
Yiyecek içeren postları ise herkesin farklı maddi imkanlara sahip olduğunu ve hamile olduğunu düşünerek “yiyecek postu,beslenme,aşerme...” ve bunun gibi seçmeniz gerekmektedir.