GizPek Selimem sizin kaç haftalık ? Gerçi doktor bana 20. Haftaya kadar istediğin pozisyonda yat hiç sıkıntı olmaz dedi ben 20 ye kadar yattım çok ihtiyaç duyduğumda.
Pyrzefem Ceviz findik kuru uzum kabak cekirdigi badem antep fistigi cevizli sucuk hergun minik bir cerez tabagi yapar yerim olmazsa olmazim bebegede gercekten guzel kilo aldiriyor
Tamam Selimem beslenme etiketini kullanabilirsiniz.konu başlığı olarakta yiyecek içerir yazabilirsiniz
Belmaaa Selimem bulamadım keçiboynuzu pekmezi yiyorum ama yeni yaptırdığım tahlilde kan ve Ferritin düşük. Martta kontrole gidicem çok sıkıntıysa eğer iğne filan versin dicem çünkü doğumda çok kan kaybettim diyenleri gördükçe korkmaya başladım
Esma_korpinar GizPek cay filan hic icmiyomusun ben 33+5 cok sevmem ztn cayi ama kahvaltida filan icerim yani bi zarari yoktur diye umuyorum yuz ustu hamilelikten oncede yatmazdim tek özlediğim sey yemek yemek ozgurce ve hunharca 😂😂😂
GizPek Esma_korpinar ya içiyorum kahvaltıda 1-2 bardak da kafa dengi bi arkadaşım varsa yanımda çok daha fazla içerdim çay sigara ikilisi 🤤