Nursonunbu Tgbanne umutlan canım olmayacak şey mi var Hz. Meryem’i düşün Allah isterse herseyin en güzeli olur sen teslim ol gerisi güzel olucak inşallah
Ecmelbeyza Tgbanne yaa ne son postu hayııır . Ya bu çocuk işi çok hızlı aylar birbirini kovalıyor adet gelse geçse yine başlar o bitmez heyecan Allah nasip edecek inşallah ben de dua ediyorum 💕
Sadumaneymen Tgbanne rabbimden ümidini kesme canım benim dua et rabbim derki sabret kulum seni en güzeli ile mukafatlandiricam der sabret olur inşallah
Tgbanne Nur5 çok umutluydum çok kaptırmıştım canım bu sefer olcak diye , ilk defa kasıgım agrıdı doktor psikolojik dedi ani hareket etmişindşr dedi
mucizemibeklerken17 Ben bunu kabul etmiyorum 🙅🏼♀️ sen bize az yardımcı olmadın, şimdi öyle son post falan olmaz yani. Macera daha yeni başlıyor 🥰 Rabbim bizim gibi bekleyenlere bi an evvel nasip etsin. Yer gök dua derler, bol bol dua edicez 🤩
Tgbanne mucizemibeklerken17 ayyy canım benim yüzümü güldürdün valla 🤣 birbebeğin günlüğü ebru ceylan dedi ki daha erken kız dedi baktırmak için dedi
Ysssm Tgbanne canım bende cok istemiştim hatta adet olunca bir iki defa falan agladım baya, sonra tatle gittik eşimle eğlendik gezdik tozduk hiçbirşey umrumda degildi yani yat kalk gez toz tamamen. Geldigim ay ögrendim ki hamileyim. Şimdi 7. Ayıma giriyorum nerdeyse lütfen psikolojini bozma neden olmuyor deme onu düşünerekte ilişki yaşama allahın vardor bi bildigi
mucizemibeklerken17 Tgbanne tabi kuzum, ayy erken mi dedi. Ben de test yaptım negatif cikti ama bekleyelim madem😍
Tugceecikk Tgbanne 7 gün de erken gibi herşey olablr adet günü o kanı görmeden ben umudumu kaybetmyrm 🤣
minicikbirmucize Tgbanne umudunu kaybetme benimde 1 sene olmadı tam vazgeçtim olmazsa olmaz dünyanın sonu değil ya dedim o ay hamile olduğumu öğrendim silmiştim kafamdan gerçekten bir an bile aklıma gelmiyordu hamile kalabilme fikri Allah kucağını boş bırakmasın inşallah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın