Tgbanne Serenity_ amin canım inşallah , cok üzerine düşüyordum , psikolojikmiş belirtilerim , o yüzden akışına bıraktım herseyi 🙏🏻
Tgbanne Zeyneptoprak inşallah canım , belirtilerim olmuştu meğersem psikolojikmiş , o yüzden hersey akışına bıraktım hayırlısı 🙏🏻
Ysssm Tgbanne canım bende cok istemiştim hatta adet olunca bir iki defa falan agladım baya, sonra tatle gittik eşimle eğlendik gezdik tozduk hiçbirşey umrumda degildi yani yat kalk gez toz tamamen. Geldigim ay ögrendim ki hamileyim. Şimdi 7. Ayıma giriyorum nerdeyse lütfen psikolojini bozma neden olmuyor deme onu düşünerekte ilişki yaşama allahın vardor bi bildigi
Tgbanne Anne18 canım psikolojik belirti oldugunu duyunca , çok da üzerine düşmemek akışına bırakmak lazımmış öyle yapcam , hayırlısı 🙏🏻 İnşallah hamiş olur sende 🤰🏼
Sinem67 Tgbanne umudumu kaybettiğimde kalmıştım bende. İnsallah seninde saglıkla biran önce olur. Allah kimsenin kucagını bos bırakmasın
Tgbanne Nuriay sen nasıl güzel , iyi kalpli bir insansın 🙏🏻 Benim için nede güzel seyler yazmıssın🙏🏻 Birde uzun uzun yazmıssın , Allah ne muradın varsa versin , Allah herseyin hayırlısını versin 🙏🏻🥰
Nuriay Tgbanne o senin güzelliyin kalbinin güzelliyi 🌼 Rabbim tez zamanda kucagini doldursun o kadar bebegin olsun ki artik sen yeter bu kadar diyesin Amin 🌼
Veraveannesi Daha az önce durduk yere dua ettim düşmanımda olsa 1 isteyene 5 ver kimseyi böyle sınama rabbim diye hamileyim çok şükür planlı şükrediyordum böyle bi dua ettim inşallah senin için etmişimdir hamile duası tutar derler 🙏🏻
thaliasmom Tgbanne umutsuzluğa düşme, benim olmadı ne demek. Belkı Sen beklemediğin zamanda gelecek. Çok görmüşsün belli kendini. Şimdi biraz ara ver dinlen. Allah büyük.
Nursonunbu Tgbanne imkanınız varsa eşinle birlikte bu konuların hiç geçmediği güzel bi tatile çıkın bıraktığın şey gelip senin olurmuş o zaman Allah yardımcın olsun her zaman isteyen anne babalara namazlarımda dua ediyorum bundan sonra her sabah namazında sana da dua edicem Tuğba 💐
Tgbanne Nursonunbu ayyy coook tesekkür ederim , imkanım yok canım , olsun dua edicem dedin ya coook sevindim , azcık umutlandım gibi 🙏🏻 Ama cok umutlanmayağım yinede 🙏🏻 İyi ki varsınız kalbi güzel insansınız 🙏🏻❤️🥰
Nursonunbu Tgbanne umutlan canım olmayacak şey mi var Hz. Meryem’i düşün Allah isterse herseyin en güzeli olur sen teslim ol gerisi güzel olucak inşallah