Ebrumsezgin Ades 16.haftamda %90 kız dediler 19.haftamda%100 erkek dediler bakalım hayırlısı olsun ayrıntılı ultrasonu bekliyorum 4 nisanda randevumuz var 😊☺
DidemYldrm Snur94 takma canım kafana hamileyken bencil olucaksın bebeğin ve senden kıymetli kimse yok 🙏🤰🏻
Snur94 DidemYldrm malesef problem hamileliğimle ilgili bir sürü sorun çıkıyor inşallah sağ Salim alalım kucağımıza çocuklarımızı
Adabasak 21+5 haftalığız kızımla 2 ağustos gözüküyor Doğumum ama 2. Doğum ve sezeryan olacağı için temmuz 15 den sonra bekliyoruz
terelelli81 AyeHakanKrk aynı haftadayız gün olarak bile , seker hastasiyim kan pıhtılaşması da var baya zor geçiyordu hamilelik umarım sonu güzel olur bu defa.. hepimiz için.
AyeHakanKrk terelelli81 Allahım sağlık versin merak etmeyin Allah’ın izniyle hepimiz sağlıkla alıcaz kucaklarımıza 😇🙏 benimde biraz zor geçti yenı yenı kendime gelıyorum
HasibeKuru Minikmucizem1 18.82018 kız annesi olucam normalinde 27ağustos sezeryan olacağı için dr bu tarihi verdi