DidemYldrm Minikmucizem1 sat a göre 08.08.2018 21 hafta bitiyor bu gece 22 i dolduracaz allah nasip ederse ama doktor Temmuz sonu da gelebilir dedi bakalım ne zaman gelmek isterse 🤰🏻🤰🏻🙏
BRN Minikmucizem1 bende ikiz gebeyim 21. Haftamdayım ikiz olduğu için 36. Haftadan sonra alacaklar bakalım ☺
LeyliShafiyeva Minikmucizem1 cinsiyyeti oglan, 21+2 haftalik, avqustun 7si dedi hekim. InwAllah ne zaman gelse kalbimizde yeri var😊. Bu arada azerbaycandan katiliyorum✋
DenizEla 19.haftamdayım ben canım prenses annesi olucam inşallah tahmini doğum da 19 agustos dedi doktor ama bakalım 🙂 Minikmucizem1
ilaydanurhavvat Ardanyal bnimki de kız 14.08.2018 gözüküyor sat göre ama bnce temmuz sonu falan gelirler fazla bekletmesinler bizi ❤
Babyy1 Snur94 bende varım 😂 bu gece bizde hafta değiştiriyoruz inşallah. Prenses bekliyorum ilk bebegim olcak inşallah Allah kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Snur94 DidemYldrm benim çok problemim olduğu İçin hala nasıl geçiyor anlamıyorum ama bi an önce bitsin diye Şafak sayıyorum bi yandan da ☺
DidemYldrm Snur94 takma canım kafana hamileyken bencil olucaksın bebeğin ve senden kıymetli kimse yok 🙏🤰🏻
AyeHakanKrk 17+5 haftalığız bizde 💙 Rabbim nasip ederse oğlum olucak agutos sonu gözüküyor doğumum 😇🙏
terelelli81 AyeHakanKrk aynı haftadayız gün olarak bile , seker hastasiyim kan pıhtılaşması da var baya zor geçiyordu hamilelik umarım sonu güzel olur bu defa.. hepimiz için.
DenizEla Ozgulyuksel 1 güncük var aramızda bayram sekerlerimiz geliyo 20 si bayrammış ya çifte bayram olucak bizlere 😊
Minikmucizemmm Minikmucizem1 bende oğluşumu bekliyorum adı Alparslan 💙 20+5 haftalığız doktorum 9 Ağustos dedi Doğum tarihini sabırsızlıkla bekliyorum 💕😍
Ozgulyuksel DenizEla insaallah canim insaallah ben ilk kizimi kurban bayraminin ilk gunu kaybettim,ikinci kizimi kurban bayramina 1.5 hafta kala kavustum ,insaallah simdimi kizimada kurban bayramina kavusucam insaallah insaallah saglikla sihatle..
Ebrumsezgin Minikmucizem1 20. Haftadayız cinsiyeti ilk kız dendi sonra erkek dendi bizde tam olarak bilmiyoruz ayrıntılı ultrasonu bekliyoruz ☺🤰🏻
ilaydanurhavvat Ebrumsezgin slm canım bnde 20+1 harektleri nasıl bebeişin hissediyormusun sık sık bende 2-3günde bir hissediyorum sen ?
Ebrumsezgin Ades 16.haftamda %90 kız dediler 19.haftamda%100 erkek dediler bakalım hayırlısı olsun ayrıntılı ultrasonu bekliyorum 4 nisanda randevumuz var 😊☺