ilaydanurhavvat Ardanyal bnimki de kız 14.08.2018 gözüküyor sat göre ama bnce temmuz sonu falan gelirler fazla bekletmesinler bizi ❤
Ardanyal ilaydanurhavvat İnşallah hayırlısıyla sağ sağlim. İlk çocuğum 36. Hafta sonu doğdu ikinci çocuğum 40. Haftada doğdu 😂 ama korkum Kızlar geç gelir diyorlar inşallah 42. Haftayı bulmaz
ilaydanurhavvat Ebrumsezgin slm canım bnde 20+1 harektleri nasıl bebeişin hissediyormusun sık sık bende 2-3günde bir hissediyorum sen ?
Ebrumsezgin ilaydanurhavvat bende 18 haftalıkken hissetmeye başladım hala hissediyorum özellikle de sol tarafımda 😊
Kbrars10 Benim de 13 agustos görünüyor ama sezeryan olacagı için daha erken bekliyorum oğlumu 20+2 haftamız ayrıntılıyı da bugun yaptırdık şükür temiz çıktı herşey sağlıkla gelsinler inşallah
ilaydanurhavvat Ardanyal ya 20. Haftalara gelince insan daha garip hissediyor ❤ 16/17 haftam kaldı diye mutlu oluyorum ❤ Sanki yarın doğum yapacam gibi ❤ Ahhh bide hareketli olsa ☺ Uyuşuk prenses 👸 1gün oynat 3 gün uyur
Ardanyal ilaydanurhavvat durum bizdede aynı çok yavaş bir kız olucak heralde. Hareket edip etmemekte kararsız 😁
Ozgulyuksel DenizEla insaallah canim insaallah ben ilk kizimi kurban bayraminin ilk gunu kaybettim,ikinci kizimi kurban bayramina 1.5 hafta kala kavustum ,insaallah simdimi kizimada kurban bayramina kavusucam insaallah insaallah saglikla sihatle..
ilaydanurhavvat Ardanyal Arada sırada damar atması gibi ❤ Bide aynı yerde iki defa üst üste baloncuk patlıyor gibi ❤ Yeterki sağlıklı olsunlar oynamasınlar sorun deil 🙏🏻