Yaman birşey soracagım sızın kanamanız ne sıklıktaydı benım bır gunduzlerı gelmıo sıldıkce kahverengı gelıyor aksamları sap sap damlıyor kırmızı degıl ama vısne rengı gıbı gelıyor . Persembe gunu kontrolum var daha erken gıtmeyede korkuyorym . Bugun sol kasıgımda agrı var belimde agrı var ama bunlar kasıktakı gaz mı anlamıorm da belımdekı de yatmaktan mı onuda bılmıorm 😞