Sheyda bende de adet kanamasi gibi yogun kanamayla gittim 6+1 de icimi rahatlatmak icin kalbini dinletti ama cok kisa cunki o zaman cok zararli diye dinletmeyecekti ama benim bi kaybim vardi asiri paniktim. Igne vurdurdu ilacimin sayisini arttirdi ve strestten uzak dur kasilmani arttiriyor dedi. Elini karnina koy kabullendigini soyle konus onunla kendini guvende hissetsin. Bak hala seninle duydun sesini Allaha emanet et sen elinden geleni yapiyorsun dedi. Strese girmeyim diye yat demedi ama ben 1.5 ay yattim 1 ay kahvalti disinda biseye elimi surmedim. Bakacak kimsem yoktu esim bakti 1 aydan sonra yemek yaptim esim makineyi yerlestir bosalt camasir supurge her isi o yapti. Anneme bile durumun ciddiyetini anlatmadim daha cok strese sokardi aman elleme yapma etme diye. Zaten yapmiyordum bisey.cok sukur korka korka 28.haftaya geldik. Sen onunla konus kendini bunaltma ben tedaviler sonrasinda kendiliginden hamile kaldim tup bebekle bile olmamisti. Nasip degilmis o da dustu. Dayandim pesine adet olmadan Rabbim yeniden nasip etti cok sukur. O dusugumde parmak ucu kanar ya minnacik o kadar bi kanla dusuk yapmistim. Bunda bayagi fazla olunca kesin dustu diye gitmistik ve ben giderkeb esime beni psikiyatriye gotur dustuyse diye tembihlemistim. ALLQHIM KIMSEYE YASATMASIN cok zor yillarca bekleyip bunlari yasamak ama sen ne kadar gucluysen bebeginde o kadar guclu onu anladim. Saglikla kucagina al bu donemleri atlayip insallah